Yes you can

Hej Miśki ♥ Jest to mój nowy blog i pierwsze słowa na Nim. Muszę się przyznać, że nie jest to mój pierwszy blog. Wcześniej miałam ich kilkaset, niektóre kończyłam po miesiącu, a niektóre po dwóch postach powtarzając sobie zakładając następnego bloga, że jest to mój ostatni i będę go prowadzić. Jak wiecie życie płata czasem figle i postanowiło mnie kilka razy zniechęcić do blogowania. Jak będzie z tym blogiem? Zobaczymy, ale mam nadzieję, że to właśnie z tym blogiem będę do końca. Kilka słów o mnie macie zapisanych w pasku bocznym więc jeśli jesteście zaciekawieni to zapraszam. Blog tak jak planowałam będzie opierał się na przemyśleniach,
ale nie wykluczone, że od czasu do czasu dodam coś graficznego, ale nie martwcie się bo nie mam zamiaru hodować tego bloga dla współprac i nie dostaniecie postu z przeglądem sieciówek. Mam nadzieję, że wstępem nieco Was zachęciłam do czytania mojego bloga. Nie lubię kiedy coś przechodzi do przeszłości nie dając z siebie efektu więc zapraszam na moje pierwsze na tym blogu przemyślenie.

  Wiara w siebie jest jak wiara w Św. Mikołaja. Pewnego dnia przynosi nam piękne prezenty.
Nie analizuj swoich wad, bo każdy człowiek je posiada. Nie wmawiaj sobie, że jesteś do niczego, nie przejmuj się, że ktoś na ciebie źle spojrzał. Uśmiechaj się na co dzień, a napewno wiele osób powie o Tobie coś miłego. Ukazuj swoje mocne strony. Każdy ma w sobie jakiś talent - odkryj go i wykorzystując swoje umiejętności pomóż komuś i dziel się tym z innymi. Gdy będziesz myślała nad swoim pierwszym celem pamiętaj, aby od razu w krótkim czasie nie oczekiwać złotych gór. Jeśli na przykład marzy ci się śpiewanie, pójdź na casting do jakiegoś programu talent show (których dziś jest już pełno) i przełam się pokazując się całemu światu, ale jeśli naprawdę jesteś nieśmiały możesz zdobywać fanów poprzez kanał na Youtube na którym możesz nagrywać swoje covery, albo jeśli chcesz jeszcze bardziej umocnić głos zapisz się do chóru lub szkoły muzycznej gdzie popracują nad nim. W temacie wagi też nie możesz oczekiwać po jednych ćwiczeniach zrzucenia 15 kg, ale ćwicz kilka razy w tygodniu aerobik, biegaj i sama nie będziesz wiedziała, kiedy schudniesz te 3 kg, potem 7 kg, aż w końcu osiągniesz wymarzoną wagę. Pamiętaj, że bez wysiłku nie osiągniesz sukcesu. Nie załamuj się i nie poddawaj bo kiedyś przyjdzie twój czas. Wyzwania co do wiary w siebie spotykają nas na co dzień. Przykładem jest moja koleżanka, która w czasie roku szkolnego pomimo nauki mówi, że nic nie pamięta i nie napisze tego sprawdzianu, a sami pewnie wiecie jak to się pozytywnie skończyło dla niej. Wystarczy, że wierzymy w siebie, bo dzięki temu nie załamujemy się po odniesionej porażce.
  
YES  YOU CAN

 ♥ Zapomnij o przeszłości i zacznij na nowo wierzyć w siebie.
 ♥ Najważniejsza jest wiara w siebie, a tego najbardziej w życiu brakuje.
 ♥ Wierz w siebie, nawet gdy nikt nie wierzy. Właśnie to uczyni cię zwycięzcą. 
 ♥ Nigdy nie wmawiaj sobie, że nie dasz rady, bo wiara w siebie to połowa sukcesu.
 ♥ To brak wiary w siebie sprawia, że ludzie boją się podejmować wyzwania. Ja w siebie wierzę.
 ♥ Powiedz sobie ,,potrafię,, i idź spełniać marzenia.

Podoba się Wam taka forma i długość postu?

1 komentarz: